Alla inlägg den 30 november 2010

Av Sandra - 30 november 2010 13:42

Nu ska vi gå igenom en teori. Trovärdig eller inte, det återstår att se. Det här med att vara tjej, att vilja slita ut en del av inälvorna en gång i månaden, för att det gör så satans idiotiskt ont. Och för att inte glömma humöret likt en berg- och dalbana. Måttligt roligt sådär emellanåt.
Först och främst är jag helt övertygad om att männen ligger bakom detta fenomen. Det är ett straff för att vi är så svåra att förstå oss på. Men ack vilken otur, dem får tillbaka allting sen - tusen resor värre när vi går krigsstigen fram. Och för att komma till poängen. Krigsstigen. De gånger det blixtrar i ögonen och blod i form av mord på ett emotionellt plan är ett alternativ. Katastrofala händelser och svordomar. Det visste minsann det andra könet om, så det var vi som startade världens krig. Ja, ni vet svälten, bomber och hela köret. Men där satt männen i skymundan och höll i tyglarna, för att sedan kunna skylla på oss. Ja, nog skulle jag vilja starta ett krig just nu. Men jag undrar, hamnar det under kategorin sinnesförvirring sen?

Jag måste då säga att det var smart av dem att ge oss något att skylla på. Jag tänker skylla på det nu. Det här var det mest iq-befriade inlägget jag skrivit någonsin, under inflytande av hormoner skapade av dem vi (trots allt) inte klarar oss utan. Höhö


Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards