Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra - 5 juni 2012 12:20

Jag är ingen särskild, men jag tycker om dig.
Jag har inga speciella färdigheter, men jag har de här orden.
Jag är inte alltid glad, men det finns ett leende för dig.
Jag har inte den finaste kroppen, men jag har ett hjärta med plats.


Jag är ingen särskild, men jag är kär i dig.
Jag har inga guldstjärnor, men jag har en hand till för beröm.
Jag är inte alltid i närheten, men jag tänker ofta på dig.
Jag har inte mina känslor i schack, men jag är en vän.


Jag är ingen särskild, men jag vill med dig.
Jag har inga färgglada kläder, men jag har en regnbåge inuti.
Jag är inte alltid snäll, men jag tänker inte såra dig.
Jag har inte mycket pengar, men jag har mer att ge.


Jag är ingen särskild, men jag föll för dig.
Du fick mig att stå, som ett äppelträd i blom.


 

Av Sandra - 4 juni 2012 23:20



 

Av Sandra - 3 juni 2012 22:20

Med regndroppar mot fönstret, kan det bara vara en sån där dag. En sån där dag, när stegen från en varm säng är motarbetade. En sån där dag, när solariet är den perfekta tillflykten. En sån där dag, när känslor är upp och ner. Lite vassare. Lite påtagligare. Lite all over the place.


Jag är ingen solskenshistoria. Jag är som alla andra. Men jag tror att jag känner mig bättre nu, än vad jag någonsin gjort. Jag tror att jag vet, vad jag förtjänar. Jag tror faktiskt att jag vet exakt vad jag vill. Enkelt, bra och kärleksfullt, får följa med mig härifrån och framåt.


 

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards