Alla inlägg den 11 november 2010

Av Sandra - 11 november 2010 22:15

Jag går en utbildning för att i slutändan kunna jobba med människor. Men sen då? Jag kan skriva flera rader, med ett innehåll av vad jag inte vill. Problemet ligger i att det jag inte vill, inte avslöjar vad jag vill. Inte ens en liten hint. Inget tecken för fem öre.
Överallt stöter jag på människor som vet. Facebook. Stan. Möten. Skolan. Människor som pratar om framtiden. Människor som är på väg mot framtiden. Och människor som nästan befinner sig där. Det talas om tentor. Det talas om studentfester. Det talas om att bygga vidare på kunskap och okunskap. Ta reda på mer. Utvecklas som människa i en del av samhället och som individ.

Jag ser, hör, tänker och jag drabbas av ihållande panik. Jag blir stressad. Ofokuserad. Frustrerad av att inte veta. Vad vill jag göra med mitt liv? Svaret dränker mig. För jag vet inte. Jag vet inte alls.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards