Alla inlägg under december 2014

Av Sandra - 27 december 2014 20:38

1. Ta fram din mobil.
2. Gå in i din inkorg.
3. Fråga 1 besvaras av din första konversation och fråga 2 besvaras av din andra konversation osv.
4. I respektive konversation ska du räkna din polares svarsbubblor. Skriv första meningen i den 10 svarsbubblan som svar på frågan.
- svaren du ska skriva är alltså dina vänners repliker, inte dina egna meddelanden


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Jag vet.


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Haha okay. Mår du inte bra idag?


3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Ska åka och handla nu.


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- Fan vad kåt jag blev nu.


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Kan inte, ska fixa naglar 17.


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Hon ska kolla på Kicks imorgon.


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Nä, man ska inte slösa hjärnkapacitet i onödan. Då kanske den tar slut helt.


8. Vad vill du höra mest av allt?
- Ok.


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- Tsss, skönt ju. Skippa allt skit som julen har/är.


10. Din romantiska replik?
- Nä, nu vaxa. Hör av mig imorgon.


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Strumpor och kalsonger.

Av Sandra - 21 december 2014 21:54

Julen närmar sig. Och det regnar lika mycket ute, som det gör inuti mig. Jag börjar må kasst. Riktigt kasst. Första julen utan min familj. Fick jag välja, skulle jag stanna under täcket hela veckan. Och veckan har inte ens börjat. Vid närmare eftertanke blir nog resten av året bättre. Med en Big Carl och tusen liter vin. Eller något annat som får känslor att stå stilla. 


   

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards