Alla inlägg den 29 december 2010

Av Sandra - 29 december 2010 11:28

Vart kom det plötsliga snussuget ifrån?

Minutrarna har aldrig tickat fram så långsamt. I en perfekt värld, skulle jag tro att det var klockan som var fylld med självhat. Men det är inte klockan som tagit ett beslut. En hejdundrande huvudvärk är på ingång och jag vill mest, aldrig röra på mig igen. Aldrig fatta ett till dumt beslut. Aldrig ha möjlighet till att sluta.


Sedan en vädjan eller möjligtvis flera. Vid behov av hjälp, be mig inte om hjälp. Vid behov av att prata, ring mig inte. Vid behov av att ses, träffa mig inte.


Om du nu mot förmodan skulle göra något av detta, så slänger jag ur mig en förebyggande ursäkt. Mot svordomar, ilskna blickar eller annat argt, klagande på huvudvärk, viljan av att vilja ha ihjäl mig själv eller någon annan och allt där emellan. Även om jag glömt nåt, så faller det in under ursäkten det också.


Vi har inte råd att vara oklara på denna punkt - Gör dig själv en tjänst. Sluta aldrig!!

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards