Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sandra - 2 december 2010 22:30

Jag måste få säga att mina vänner har slakat efter på det här spåret. Bloggandet. Visserligen missar jag väl inte en sekund av deras liv, men jag vill läsa något jag också! Så skäms på er säger jag med pekfingret högt upp i luften.

Jag känner för att läsa om Annelies resfeber, för jag vet att hon har den. Sedan är jag övertygad om att hon vill visa världen vad hon har trollat ihop inför vår utlandssemester. Då faller mina tankar mest till hennes fynd på Dollar och hennes påhittiga hjärna. Därefter vill jag trilla in på Beckabus, som fumlar sig fram i lättjan. Facebook är hennes svaghet och bloggandet har fått tagit stryk. Spy ur dig lite ord nu tack! Hennes kära sambo ska vi inte ens tala om. Han skrev ett inlägg under namnet positiva Chrille, sedan föll kalaset i glömska. Orden verkar ha undgått honom och hans nyfunna identitet. Så fram med fingrarna herrn, jag vill ha nåt att läsa!

Förr eller senare kommer vi också till dem som inte föll för frestelsen. Tobias, kom igen nu. Detta är inte vattnet du inte vågade bada i under sommaren. Jag vet att du också kan plaska fritt med fötterna.

Av Sandra - 2 december 2010 14:10





Den här låten är så stört vacker. Om tårarna kunde hållas, ja då skulle dem hållas.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards