Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

100 orsaker att hata dig.

Av Sandra - 7 oktober 2013 13:15

Det finns en människa på den här jorden, som kan få mig så arg att jag skakar. Jag skakar. Jag slår på tangenterna. Och jag är tamigfan blodtörstig. Jag kan ta, att känna mig som en pestsmitta nu när jag mår dåligt. Att människor undviker mig. Inte svarar. Inte hör av sig. Men jag tar inte fitta en gång till. Jag tar inget mer från din mun, dina händer eller ditt jävla sätt.


Jag ska hata dig för att du fick mig att älska dig. Jag ska hata dig för att du drack mer än du såg på mig. Jag ska hata dig för allt du sa. Jag ska hata dig för idiot, fitta, hora och tonårsluder. Jag ska hata dig för att du påstod att du älskade mig. Jag ska hata dig för spyan på mina kläder. Jag ska hata dig för hårtussen jag trasslade ur mitt huvud och lade ner i handfatet. Jag ska hata dig för att du hotade att döda mig.


Jag ska hata dig för flytthjälpen som försvann. Jag ska hata dig för frånvaron på min födelsedag. Jag ska hata dig för det du riktade mot min familj. Jag ska hata dig för lögner. Jag ska hata dig för ursäkter. Jag ska hata dig för de dagar du struntade i att svara. Jag ska hata dig för de dagar du låtsades att allting var som vanligt. Jag ska hata dig för att jag inte har tio, utan hundra orsaker att hata dig. Jag ska hata dig, för allt jag gjorde som inte var för mig. 


Även fast jag sitter där jag gör. Även fast jag aldrig trodde att du skulle göra rätt för dig. Så fanns det där. Hoppet. Kanske. Kanske gör du så. Riktigt. En gång. Men jag fick fitta, tonårsluder, idiot och dra åt helvete gånger två. Nu ska du ut. Din skit ska bort. Och jag ska hata dig tills den dag jag kan dansa och knulla på din grav.

 
 
Ingen bild

Micke

9 oktober 2013 15:46

Oj så arg man är...Hyr en bra film och rensa huvudet så ska du se det blir bättre :)

Sandra

10 oktober 2013 08:46

Men Micke, är du tillbaka? :) man blir arg när man har med rövhål att göra!

 
Ingen bild

Micke

23 oktober 2013 16:01

Känner mig som en stalker efter kommentaren ...Är du tillbaka :)

Sandra

23 oktober 2013 20:28

Nej, nej. Inte så. Jag har inte fått någon kommentar av dig på länge, så jag vart positivt överraskad :)

 
Ingen bild

Micke

24 oktober 2013 09:22

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2021 12:30

Så när allergichocken har lagt sig och åtminstone en toarulle har gjort avloppsvattnet sällskap, då minns jag. För det har varit likadant ett tag. Tänker att meningen med sömnmediciner är att man ska få sova, men vissa saker verkar inte bita på det. ...

Av Sandra - 14 april 2021 01:10

Jag antar att människor inte pratar högt om sina aborter eller rättare sagt, att kvinnor inte gör det. Alla har definitivt sina egna bakomliggande orsaker. Men när man är två eller i en mindre grupp, går det att prata om det. Vissa öppnar sig. Anledn...

Av Sandra - 3 mars 2021 21:24

Det må låta banalt, men jag fick beröm av psykologen idag. Beröm för en aktiv handling. Inte för att jag inte gör aktiva handlingar varje dag, men för att den här handlingen tog mig tillbaka så att jag kunde känna marken under fötterna igen.    J...

Av Sandra - 25 februari 2021 22:20

Jag har länge undrat vad jag kan skriva. Om jag kan skriva. När jag kan skriva. Vilket ben jag kan stå på och vilket ben som bär mig. Det här är inte självklart för mig längre och prestationskraven och duktighetsflickan har inte lagt skorna på hyllan...

Av Sandra - 9 december 2019 00:41

De säger att jag ska skriva. De som vet. Var det av läkande art? Jag minns inte det. Jag hittar ingenting att dra i, för min hjärna är fylld av gråa moln och grus. Det är tankar som flyter runt, det är bara en massa sus. Det är känslor som k...

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards