Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Sandra - 7 oktober 2013 13:15

Det finns en människa på den här jorden, som kan få mig så arg att jag skakar. Jag skakar. Jag slår på tangenterna. Och jag är tamigfan blodtörstig. Jag kan ta, att känna mig som en pestsmitta nu när jag mår dåligt. Att människor undviker mig. Inte svarar. Inte hör av sig. Men jag tar inte fitta en gång till. Jag tar inget mer från din mun, dina händer eller ditt jävla sätt.


Jag ska hata dig för att du fick mig att älska dig. Jag ska hata dig för att du drack mer än du såg på mig. Jag ska hata dig för allt du sa. Jag ska hata dig för idiot, fitta, hora och tonårsluder. Jag ska hata dig för att du påstod att du älskade mig. Jag ska hata dig för spyan på mina kläder. Jag ska hata dig för hårtussen jag trasslade ur mitt huvud och lade ner i handfatet. Jag ska hata dig för att du hotade att döda mig.


Jag ska hata dig för flytthjälpen som försvann. Jag ska hata dig för frånvaron på min födelsedag. Jag ska hata dig för det du riktade mot min familj. Jag ska hata dig för lögner. Jag ska hata dig för ursäkter. Jag ska hata dig för de dagar du struntade i att svara. Jag ska hata dig för de dagar du låtsades att allting var som vanligt. Jag ska hata dig för att jag inte har tio, utan hundra orsaker att hata dig. Jag ska hata dig, för allt jag gjorde som inte var för mig. 


Även fast jag sitter där jag gör. Även fast jag aldrig trodde att du skulle göra rätt för dig. Så fanns det där. Hoppet. Kanske. Kanske gör du så. Riktigt. En gång. Men jag fick fitta, tonårsluder, idiot och dra åt helvete gånger två. Nu ska du ut. Din skit ska bort. Och jag ska hata dig tills den dag jag kan dansa och knulla på din grav.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards