Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sandra - 10 mars 2010 15:57

Gillar inte utvecklingen på min ensam-hemma-period. Jag kan inte komma ifrån tanken att någon där uppe faktiskt vill jävlas med mig.

Igårmorse försov jag mig och när jag med ett ryck insåg min enorma tabbe, då hamnar stortån rakt in i väggen och gissa vad som gick av mitt itu? Jo, tånageln. Annars kanske man ska vara glad att det inte var självaste tån som delade på sig.

Till middag blev det tacos (som för övrigt är väldigt bra ensam-mat). Eftersom jag envisas med att äta tacochips så kliade det i käften resten av kvällen, medan näsan var igenkorkad ännu en gång. Allergisk? Inte alls va.

Hur som haver, en annan får för sig att låsa båda ytterdörrarna med nyckel inifrån innan det är dags att brottas med kudden. Vilket resulterar i att man inte kan låsa upp dörren med fanskapet som redan sitter där. Vad kallas det, hemma-borta-lås? Ska vi nu leka gissningsleken och komma fram till vem som lagt bort nyckeln? Har hört att folk kan bli utelåst, men att låsa in sig själv i ett hus utan möjlighet att komma ut borde vara omöjligt. Tydligen är det inte det eller så är det bara jag som lyckas med det omöjliga.

Det är nästan så det ska bli intressant att se vad resten av veckan ställer till med för problem. När det handlar om mig, så verkar det som om allt kan hända. Undertecknad lär inte bli förvånad ens en gång.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards