Alla inlägg den 6 december 2009

Av Sandra - 6 december 2009 20:30


Det är omöjligt att förstå hur mörkret kan krypa sig närmre och omfamna dig med ensamhet.
Medan ljuset försvinner bakom alla tårar.

Din lukt hittar tillbaka ibland. Den har satt sig i näsan.
Jag kan känna dina andetag, men när jag vänder mig om finns du inte längre där.
Ditt ansikte dyker upp när jag blundar.
Det är då och endast då,
jag ser den kille jag snubblade så groteskt och (o)charmigt över.
Han vars skratt kunde ge ljus över min dag.
Han vars röst kunde göra mig lugn.
Han vars kyssar kunde få mitt hjärta att stanna.

Jag ville dela mitt täcke med någon som var precis som du.
Nu gråter jag nästan varje gång jag ser din bild.
Varje gång jag hör ditt namn. Och varje gång jag tänker på dig.

Om jag än en gång fick höra "jag tycker om dig"
skulle jag ta dig på orden och undra om det någonsin var sant.
Jag vill äga ditt hjärta som du fortfarande äger mitt.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards