Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sandra - 26 maj 2011 19:49

Nu är Skurt äntligen ren! Nåja, renare än vad han var. Nu är jag honom trogen igen och ska hålla blicken borta från andra saker på hjul, åtminstone i några dagar.

Ett annat projekt på tapeten är röran, som visserligen håller sig till golvet och inom garderobsdörrarna (Säg inte det sistnämnda till någon, okej? Vi vill ju inte att någon ska komma på oss). Den där onda tvillingsystern är verkligen inte att leka med. Man kan tycka att hon borde bli skrämd av mors pikar och tunga andetag. men icke! Hennes ben är som stolpar fastgjutna i betong.
Nästa gång (naturligtvis inte idag) snabeldraken kommer fram, då ska evidensbaserade bevis finnas. En dokumentation för varje dag på vad den där tvillingsystern egentligen håller på med. Kan dock vara svårt att fånga henne på bild, men röran, ja den går minsann ingenstans.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards