Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sandra - 9 april 2010 14:41

Det är underbart när man stöter på det ena problemet efter det andra. Jag blir tokig. Galen. Förbannad. Fullkomligt jävla vansinnig.

Som jag kommer ihåg det hade kundtjänst/-er ett vanligt hederligt telefonnummer man kunde ringa till vid problem, men hör och häpna - Halebop har bara mejlsupport.

Först och främst hade min "prisplan" (eller vad dem nu valt att kalla det) ändrats utan mitt vetande. Dvs att det gått från ett erbjudande till ett annat. Detta upptäcktes när jag fick ett sms med orden "du har nu mindre än 25 kr kvar och det är dags att ladda ditt kontantkort". Teoretiskt sett var det av högsta grad - trumvirvel - OMÖJLIGT.

Svaret jag får (kom ihåg mejl!) innehåller "vi beklagar", "fel", "registrera" och "kompensera". Visst tänker jag, det ska väl gå att lösa. Inga problem, right? Kyss mig där tarmarna byter namn!

En och en halv timme senare, är det enda jag tänker säga.


Tips: Hade dem haft ett telefonnummer, maybe I've had some svordomar left.

Presentation


Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards